Глотова Г. І.

Рік Автор(и) Назва Номер
1999 Глотова Г. І.
Григор’єва Є. В.
Цільовий ринок книготорговельного підприємства: стратегія вибору та критерії обгрунтування № 35
1998 Глотова Г. І. Соціологічні методи в системі маркетингових досліджень читацьких інтересів і купівельних запитів на книгу (за матеріалами конкретних соціологічних досліджень) № 34
1997 Глотова Г. І. Тактика маркетингу книготорговельних підприємств України в умовах книжкового ринку № 32
1993 Глотова Г. І. Асортимент видань сучасної букіністичної торгівлі в Україні № 28
1982 Глотова Г. І. Якість виконання поліграфічними підприємствами друкованої продукції в умовах науково-технічного прогресу № 18