Author(s) | Collection number | Pages | Download abstract | Download full text |
---|---|---|---|---|
Bessarab А. O. | № 2 (74) | 92-98 |
Охарактеризовано рівні формування культури читання української книги в інформаційному суспільстві й запропоновано концептуальну модель формування культури читання української книги в інформаційному суспільстві, яка включає суб’єктів різних рівнів (міжнародного, державного, організаційного, сімейного, індивідуального), заходи (заснування Всесвітнього дня книги та авторського права, заснування й проведення літературних та книжкових конкурсів і виставок, ярмарків, створення тематичних програм, рубрик, фільмів, сімейні читання, читання з дитиною, пропагування читання в приватних розмовах тощо), технології (освіти, організації дозвілля, інформаційного охоплення (пропаганди), паблік рилейшнз, реклами тощо), канали (ЗМІ, соціальні медіа тощо) та об’єкт впливу — читачів. Основою дослідження є інформаційний, аксіологічний, культурологічний, системний, діяльнісний підходи; використано такі методи: аналізу, синтезу, узагальнення, моделювання.
Ключові слова: інформаційне суспільство, культура читання, соціально-комунікаційні технології, українська книга, читання, читач.