Метою дослідження є розробка дизайну мобільного додатка для створення генеалогічного дерева. У статті наведено увагу на основі тонкощі, які треба враховувати при розробці дизайну інтерфейсу. У процесі розробки було поставлено завдання розмістити множину функцій мобільного додатка таким чином, щоб користувачеві було комфортно та зрозуміло користуватися і не було надлишкових елементів дизайну. Створення інтуїтивно зрозумілого генеалогічного дерева у цій праці пропонується на основі онлайн-сервісу Coggle, що призначений для розробки ментальних мап. У рамках дослідження дизайн для мобільного додатка генеалогічного дерева варто розробляти під платформу Android. У статті наведено та проаналізовані основні критерії, які повинні бути у програмі для розробки мобільного додатка. Наведено перелік основних етапів, які необхідні для створення дизайну мобільного додатка для розробки генеалогічного дерева. У статті пропонується загальна структура мобільного додатка. Проаналізовано загальні особливості підготовки стилів основних кольорів та шрифтів. Наведено систему вимог, які потрібно враховувати у процесі створення інтерактивного прототипу мобільного додатка генеалогічного дерева. На основі системи вимог було створено інтерактивний прототип мобільного додатка, де реалізовано системи переходів між сторінками та анімацію переходів. Також описані налаштування для створених сторінок додатка та реалізовано навігацію у додатку з різними видами переходів таких типів, як інтерактивну навігацію по кліку, накладення нового елемента на сторінку та горизонтальне і вертикальне прокручування. Практичним результатом дослідження є перелік рекомендацій дизайнеру та розробнику стосовно проєктування дизайну мобільного додатка для створення генеалогічного дерева.
Ключові слова: дизайн, мобільний додаток, генеалогічне дерево, родина, функції.
doi: 10.32403/0554-4866-2022-1-83-66-79
- 1. Hrabovskyi, Y., Brynza, N., & Vilkhivska, О. (2020). Development of information visualization methods for use in multimedia applications. EUREKA: Physics and Engineering, 1, 3–17 (in English).
- 2. Khamula, O. H., Soroka, N. V., & Vasіuta, S. P. (2016). Factors of influence of interface use based on mobile applications: Naukovi zapysky [Ukrainskoi akademii drukarstva], 2, 28–36 (in English).
- 3. Hryshchuk, R. (2017). Synergetic control of social networking services actors’ interactions. Recent Advances in Systems, Control and Information Technology, 543, 34–42. DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-319-48923-0_5 (in English).
- 4. Martins, P. (2017). A Web-based Tool for Business Process Improvement. International Journal of Web Portals, 9, 68 – 84. DOI: https://doi.org/10.4018/IJWP.2017070104 (in English).
- 5. Brambilla, М. (2014). Large-scale Model-Driven Engineering of web user interaction: The WebML and WebRatio experience. Science of Computer Programming, 89, 71–87. DOI: https://doi.org/10.1016/j.scico.2013.03.010 (in English).
- 6. Canessa, E., & Zennaro, M. (2012). A Mobile Science Index for Development. International Journal of Interactive Mobile Technologies, 6 (1), 4–6 (in English).
- 7. Norris, D. (2017). Content Machine: Use Content Marketing to Build a 7-Figure Business With Zero Advertising. Kindle Edition, 164 (in English).
- 8. Khamula, O. H., Soroka, N. V., & Vasіuta, S. P. (2016). Optimization of mathematical model of the impact factors hierarchy of the interface use based on mobile. Polihrafiia i vydavnycha sprava. 2 (72), 28–35 (in English).
- 9. Hrabovskyi, Y., & Fedorchenko, V. (2019). Development of the optimization model of the interface of multimedia edition. EUREKA: Physics and Engineering, 3, 3–12. DOI: 10.21303/2461-4262.2019.00902 (in English).
- 10. Mulisch, M. (2014). Tissue-Printing. Springer, 40. DOI: 10.1007/978-3-658-03867-0 (in English).
- 11. Safonov, I. (2018). Adaptive Image Processing Algorithms for Printing. Springer, 304. DOI: 10.1007/978-981-10-6931-4 (in English).
- 12. Hrabovskyi, Y., & Yevsyeyev, О. (2018) Development of methodological principles of supportpreservation engineering work. Technology audit and production reserves, 2 (2), 43–49. DOI: https://doi.org/10.15587/2312-8372.2018.127776 (in English).
- 13. Aralova, N. I., & Kyiashko, O. Y. (2017). The Method of Technology Evaluation Based on Improved Cost Approach. Science and Innovation, 13 (3), 65–76. DOI:10.15407/scine13.03.065 (in English).
- 14. Kapela, R., Guinness, K., & O’Connor, N. (2017). Real-time field sports scene classification using colour and frequency space decompositions. Journal of Real-Time Image Processing, 13, 4, 725–737. DOI: https://doi.org/10.1007/s11554-014-0437-7 (in English).