Analysis of tone reproduction of light printed raster images based on the calculation of their optical density

Author(s) Collection number Pages Download abstract Download full text
Lutskiv M. M., Baranovskyi I. V., Янчинський А. В. № 1 (87) 106-114 Image Image

У цьому науковому дослідженні було проведено оптимізацію використання 3D-принтерів. Оскільки досить активно розвивається адитивна технологія, а разом з тим активно створюються 3D принтери, з різними технологіями створення тривимірних моделей. Кожен 3D-принтер має свої особливості, переваги та недоліки. У кожного користувача виникає питання про вибір 3D принтера. У кожного свої виробничі потреби та загальні потреби. Тому що принтери використовуються в багатьох галузях промисловості, від машинобудування, аерокосмічної промисловості, будівництва до використання в інклюзії. Це дослідження зосереджено на використанні 3D-принтерів для створення тривимірних моделей за допомогою шрифту Брайля. Ця дослідницька стаття має на меті вивчити переваги та обмеження використання 3D-принтерів для створення тривимірних моделей шрифтом Брайля та оптимізувати їх використання. У цій статті розглядаються переваги використання 3D-принтера для створення моделей Брайля. У ній також описуються потенційні проблеми та обмеження використання 3D-принтера для створення моделей Брайля а також способи оптимізації 3D-принтера для досягнення високої якості відтворення брайлівських моделей. Аналізуючи переваги та обмеження використання 3D-принтерів для створення 3D-моделей Брайля, ця дослідницька стаття має на меті дати розуміння того, як 3D-принтери можна оптимізувати для створення моделей Брайля. Також проаналізовано програмне забезпечення для створення шрифтом Брайля та основні 3D-принтери, які можна використовувати для створення моделей шрифтом Брайля. Отримання цінної інформації полягає в оптимізації та підборі 3D принтерів для створення моделей з рельєфним крапковим шрифтом та розуміння принципів роботи для створення моделей. Використання 3D-принтерів для моделювання шрифту Брайля відкриває нові можливості для створення доступних і зрозумілих матеріалів для людей з порушеннями зору. Використовуючи технологію 3D-друку, ви можете забезпечити високу якість і точність друку, персоналізувати матеріал відповідно до потреб користувачів, а також швидко і ефективно виготовляти прототипи і готові вироби. Однак для того, щоб повною мірою використати потенціал цієї технології, потрібні необхідні знання та навички, а також початкові інвестиції в обладнання. Подальші дослідження спрямовані на вивчення програмного забезпечення для моделювання складних моделей Брайля та програм розрізання для 3D-друку, що дозволить встановити деякі стандарти для створення моделей для включення людей з вадами зору.

Ключові слова: 3D-принтер, 3D-моделі, фактори, Брайля, інклюзія, 3D-друк, адитивна технологія, програмне забезпечення.

doi: 10.32403/0554-4866-2024-1-87-115-124


  • 1. Stone, B., Kay, D., Reynolds, A., & Brown, D. 3D Printing and Service Learning: Accessib­le Open Educational Resources for Students with Visual Impairment. Retrieved from eric.ed.gov/?id=EJ1286477 (in English).
  • 2. Brulé, E., & Bailly, G. ”Beyond 3D printers”: Understanding Long-Term Digital Fabrication Practices for the Education of Visually Impaired or Blind Youth. Doi: dl.acm.org/doi/abs/10.1145/3411764.3445403 (in English).
  • 3. Holloway, L., Marriott, K., & Butler, M. Accessible maps for the blind: Comparing 3D prin­ted models with tactile graphics. Doi: dl.acm.org/doi/abs/10.1145/3173574.3173772 (in English).
  • 4. Minatani, K. Examining visually impaired people’s embossed dots graphics with a 3D printer: physical measurements and tactile observation assessments. Retrieved from link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319-94947-5_95 (in English).
  • 5. Gual, J., Puyuelo, M., & Lloveras, J. Three-dimensional tactile symbols produced by 3D Printing: Improving the process of memorizing a tactile map key. Doi: journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/0264619614540291 (in English).
  • 6. Shi, L., Lawson, H., Zhang, Z., & Azenkot, S. Designing interactive 3D printed models with teachers of the visually impaired. Doi: dl.acm.org/doi/abs/10.1145/3290605.3300427 (in English).
  • 7. Boytchev, P., & Boytcheva, S. Designing 3D-printer Models for Students with Vision Impairment or Low Vision. Retrieved from ieeexplore.ieee.org/abstract/document/9639556/ (in English).
  • 8. Balletti, C., Ballarin, M., & Guerra, F. 3D printing: State of the art and future perspectives. Retrieved from www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1296207416301698 (in English).
  • 9. Neumüller, M., Reichinger, A., Rist, F., & Kern, C. 3D printing for cultural heritage: Pre­ser­vation, accessibility, research and education. Retrieved from link.springer.com/chapter/ 10.1007/978-3-662-44630-0_9 (in English).
  • 10. Montusiewicz, J., Barszcz, M., & Korga, S. Preparation of 3D models of cultural heritage objects to be recognised by touch by the blind—case studies. Retrieved from www.mdpi.com/2076-3417/12/23/11910 (in English).
  • 11. Minatani, K. Gen_braille: Development of a Braille Pattern Printing Method for Parametric 3D CAD Modeling. Retrieved from link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-030-49282-3_12 (in English).
  • 12. Shi, L., Zhao, Y., & Azenkot, S. Designing interactions for 3D printed models with blind people. Doi: dl.acm.org/doi/abs/10.1145/3132525.3132549 (in English).