2012 |
Teremko V. I.
|
Автор у стратегічній системі видавництва |
№ 1 (57) |
2012 |
Teremko V. I.
|
Концептуальні і соціопсихологічні джерела конкурентоспроможності видавничих стратегій |
№ 2 (58) |
2011 |
Teremko V. I.
|
Стратегічний потенціал видавництва як джерело його ефективності і перспектив |
№ 1 (53) |
2011 |
Teremko V. I.
|
Контекстуальність видавничого виміру читання |
№ 3 (55) |
2011 |
Teremko V. I.
|
Сучасна видавнича справа: між стратегічними загрозами і можливостями |
№ 4 (56) |
2006 |
Teremko V. I.
|
Деякі особливості утвердження ринкових засад у книговидавничій галузі України |
№ 44 |