2021 |
Щегельська Ю. П.
|
Носії зовнішньої реклами з доданою реальністю: класифікація та можливості їх застосування у промоційних кампаніях |
№ 1 (81) |
2020 |
Щегельська Ю. П.
|
Сучасна практика та перспективи інноваційного розвитку соціальних комунікацій в AR- та MR-просторі на основі новітнього імерсивного обладнання |
№ 2 (80) |
2019 |
Щегельська Ю. П.
|
Особливості застосування технологій доданої реальності як інструмента перетворення друкованої продукції на тривимірну в практиці промоційних комунікацій |
№ 1 (77) |
2019 |
Щегельська Ю. П.
|
Інтерактивні фільтри доданої реальності у соцмережі «Snapchat» як інструмент рекрутингу потенційних працівників комерційними брендами та розширення їх цільової аудиторії |
№ 2 (78) |