Issue number 1 (47) / 2008

АВТОРСЬКЕ БАЧЕННЯ НАУКОВОЇ КНИГИ ТА ЇЇ ДОВИДАВНИЧА ПІДГОТОВКА

Alieksieienko I. R. Наукова книга України: проблеми та шляхи їх вирішення Read more
Vakarenko O. H.
Yatskiv Ya. S.
Характерні риси сучасного книговидання Національної академії наук України Read more
Zelinska N. V. Наукова книга в сучасному світі: тест на виживання Read more
Danylets Yu. S.
Koval S. R.
Sikora S. R.
Vodolazskyi R. O.
Якість наукової книги очима автора / читача Read more
Osadcha O. V. Доля української книги від її народження до сьогодення Read more

ВИДАННЯ КНИГИ: РЕДАГУВАННЯ, ВИДАВНИЧІ ТЕХНОЛОГІЇ

Hruzin D. V. Новітні комп’ютерні технології та нові видавничі проекти Read more
Bohdanok Ya. V. Досвід опрацювання енциклопедичного видання на прикладі «Енциклопедії історії України» Read more
Lysenko I. M. Особливості словника регіональних енциклопедій. з досвіду укладання «Валківської енциклопедії» Read more
Сучасна монографія з гуманітарних наук: редакторський погляд на авторський текст Read more
Motsiak O. M. Роль редактора й автора у «самопросуванні» наукової книги (підготовчий та редакційно-видавничий етапи) Read more

ПРОСУВАННЯ КНИГИ НА РИНКУ, ПРОБЛЕМИ КНИГОРОЗПОВСЮДЖЕННЯ

Voskoboinikova-Huzieva O. V. Бібліотекознавча стратегія формування фонду наукових видань національної бібліотеки Read more
Shulha I. O. Електронні наукові журнали відкритого доступу в сучасній системі наукової комунікації Read more
Piskozub L. Y. Журнал «Научная книга»: моделюючи український аналог Read more
Palii D. O. Апостольська місія наукової книги в Україні (з практики Музею книги і друкарства України) Read more

КНИГА І КНИЖКОВИЙ БІЗНЕС: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ТА РИНКОВИЙ АСПЕКТИ

Markova V. A. Книга в контексті соціально-комунікативного підходу: здобутки та перспективи Read more
Zhmovka N. V. Пропаганда книги і читання серед учнів як суспільний пріоритет: книгознавчо-педагогічний контекст Read more
Конкурентоспроможність книги як товару Read more
Tanchyn L. M. Особливості PR-діяльності у процесі популяризації книги та просуванні її на ринок Read more
Sudyn A. Yu. Неоплачувані прийоми реклами у книжковій справі Read more
Solonenko V. K. Книжные конкурсы как инструмент стимулирования качества издательской продукции Read more
Mykytyn T. I. Участь у книжкових виставково-ярмаркових заходах: організаційно-підготовчий та технічний аспекти Read more
Skoryna A. S. Маркетингові дослідження сучасного українського книгобізнесу Read more
Borysenko O. M. Фірмовий стиль друкованих видань як художнє конструювання і творча діяльність (на прикладі книжкової галузі початку ХХ ст. у Галичині) Read more
Durniak B. V.
Melnykov O. V.
Shtanhret A. M.
Сучасний стан зовнішньої торгівлі України папером (картоном) та друкованою продукцією Read more
Bosak O.
Krasivskyi O.
Родина Шептицьких Read more