Mykhailovych O. P.

Year Author(s) Title Number
2024 Ivasenko L. O.
Капраль І. І.
Mykhailovych O. P.
Ways of expressing the author’s «I» in scientific texts № 1 (87)
2023 Капраль І. І.
Веремчук А. О.
Mykhailovych O. P.
Ivasenko L. O.
Mediatization as a process of the interaction between the author and the audience on the example of the figure of Vasyl Stus in the ukrainian media during the period of independence № 1 (85)
2022 Mykhailovych O. P.
Ivasenko L. O.
Капраль І. І.
The role of visual communication in brand formation and development № 2 (84)
2020 Капраль І. І.
Kulynych M. M.
Mykhailovych O. P.
“From text to literature, from literature to text”: editorial processing of a fictional text № 2 (80)
2020 Mykhailovych O. P.
Капраль І. І.
Kulynych M. M.
Features of image creation based on the terminological vocabulary in advertising texts № 2 (80)
2020 Kulynych M. M.
Mykhailovych O. P.
Капраль І. І.
Representative trends in the Ukrainian media space in the middle of the XIXth century № 2 (80)
2019 Mykhailovych O. P. An integrated way to study advertising text № 2 (78)
2012 Mykhailovych O. P. Морфемна структура терміна як підгрунтя виникнення конотації (на прикладі рекламних текстів) № 3 (59)
2006 Mykhailovych O. P. Реклама у пресі: особливості розгортання семантики квазітерміна № 43