ВИПУСК № 3–4 (63–64) / 2013

СОЦІАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ

Грет М. Я. Блоги як складова наукової комунікації Детальніше
Кіца М. О. Етичні аспекти використання дітей у рекламі Детальніше
Проців З. Д. Інформаційні видання НТШ як центр координації діяльності товариства Детальніше

ЕКОНОМІКА ПОЛІГРАФІЧНОГО ВИРОБНИЦТВА

Грет Г. П.
Пайкова В. С.
Шляхи підвищення продуктивності праці персоналу книготорговельних підприємств Детальніше
Мудра І. M. Маркетингові стратегії регіональних газет як інструментарій завоювання популярності (на прикладі газет «Високий Замок» і «Експрес») Детальніше

ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ

Калиній І. В.
Петрів Ю. І.
Сеньківська Н. Є.
Сеньківський В. М.
Вагомість функцій належності у забезпеченні якості друкарського процесу Детальніше
Крестьянполь Л. Ю.
Пальчевський Б. О.
Імітаційна модель оптимізації системи захисту паковань алкогольної продукції Детальніше
Петрів Ю. І. Фактори якості фальцювання обкладинок малооб’ємних книжкових видань Детальніше
Бабинець Є. Д.
Дурняк Б. В.
Розробка алгоритму проектування образу книги Детальніше

ЗАГАЛЬНЕ ТА ПОЛІГРАФІЧНЕ МАШИНОБУДУВАННЯ

Кузін М. О. Визначення оптимальних параметрів структури поверхневих шарів деталей з урахуванням умов експлуатації Детальніше

ТЕХНОЛОГІЯ ПОЛІГРАФІЧНОГО ВИРОБНИЦТВА

Гавенко С. Ф.
Котмальова О. Г.
Петрик П. Б.
УФ-спектроскопічні дослідження зміни інтенсивності аромату в процесі експлуатації друкарських відбитків Детальніше
Брацко C.
Голоб Г.
Дудок Т. Г.
Дурняк Б. В.
Маїк В. З.
Проблеми стандартизації шрифту Брайля при виготовленні видань для незрячих Детальніше
Романенко А. І.
Хохлова Р. А.
Аналіз автоматизованих систем управління поліграфічним підприємством Детальніше

ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Якубовська М. С. Формування культурологічного світогляду студентів як парадигма професійного становлення фахівців нового типу (на прикладі науково-педагогічної діяльності професора Ігоря Васильовича Огірка) Детальніше

ЮВІЛЕЇ

Гузела О. І.
Швайка Л. А.
Невтомний сіяч (до 70-ліття С. С. Крилошанської) Детальніше