Михайлович О. П.

Рік Автор(и) Назва Номер
2023 Капраль І. І.
Веремчук А. О.
Михайлович О. П.
Івасенко Л. О.
Медіатизація як процес взаємодії автора й аудиторії в українських медіа періоду незалежності (на прикладі постаті Василя Стуса) № 1 (85)
2022 Михайлович О. П.
Івасенко Л. О.
Капраль І. І.
Роль візуальної комунікації у формуванні та розвитку бренду № 2 (84)
2020 Капраль І. І.
Кулинич М. М.
Михайлович О. П.
«Від твору до літератури, від літератури до твору»: редакторське опрацювання художнього твору № 2 (80)
2020 Михайлович О. П.
Капраль І. І.
Кулинич М. М.
Особливості створення образів на основі термінологічної лексики у рекламних текстах № 2 (80)
2020 Кулинич М. М.
Михайлович О. П.
Капраль І. І.
Репрезентативні тренди в українському медіапросторі середини ХІХ ст. № 2 (80)
2019 Михайлович О. П. Інтегрований підхід до вивчення рекламного тексту № 2 (78)
2012 Михайлович О. П. Морфемна структура терміна як підгрунтя виникнення конотації (на прикладі рекламних текстів) № 3 (59)
2006 Михайлович О. П. Реклама у пресі: особливості розгортання семантики квазітерміна № 43