| 2011 |
Sudyn A. Yu.
|
Формування читача як суб’єкта книжкового ринку: інтеграція зусиль |
№ 1 (53) |
| 2008 |
Sudyn A. Yu.
|
Неоплачувані прийоми реклами у книжковій справі |
№ 1 (47) |
| 2007 |
Sudyn A. Yu.
|
Сучасний книжковий ринок і деякі проблеми політики маркетингових комунікацій |
№ 1 (45) |
| 2006 |
Sudyn A. Yu.
|
Застосування методів пропаганди, паблік рілейшнз, промоції в книжковій справі засобами ЗМІ |
№ 44 |
| 1999 |
Sudyn A. Yu.
|
Пропаганда і реклама книги: спільне і відмінне |
№ 35 |
| 1997 |
Sudyn A. Yu.
|
Видавнича діяльність НТШ у діаспорі |
№ 32 |