Гавенко М. М.

Рік Автор(и) Назва Номер
2023 Гавенко М. М.
Гавенко С. Ф.
Аналітичні дослідження електронної реклами лікарських засобів: особливості, класифікація та вплив на цільову аудиторію № 2 (86)
2017 Гавенко М. М.
Гілета І. В.
Сеньківський В. М.
Модель факторів впливу на процес проектування тактильної продукції № 1 (73)
2016 Гавенко М. М.
Гавенко С. Ф.
Лабецька М. Т.
Хаджинова С. Є.
Дослідження впливу сучасних технологій відтворення шрифту Брайля на процеси тактильного сприйняття інформації незрячими і слaбозрячими № 2 (72)
2002 Гавенко М. М.
Зелінська Н. В.
Реклама у періодичних виданнях Івана Тиктора (на прикладі дитячого часопису «Дзвіночок») № 39