ВИПУСК № 1 (73) / 2017

ТЕХНІЧНІ НАУКИ

Дурняк Б. В.
Піх І. В.
Сеньківський В. М.
Формування якості процесу проектування видань на основі матриць знань і нечітких логічних рівнянь Детальніше
Моrоzоv А. S.
Нrytsепко О. О.
Surface structure of printed ink layer with nanophotonic elements for smart packaging labeling Детальніше
Величко О. М.
Хохлова Р. А.
Фактори впливу на продуктивність закріплення відбитка, лакованого водорозчинним лаком Детальніше
Маїк В. З.
Никируй В. Е.
Виготовлення флексографічних друкарських форм із висотою друкарських елементів, яка нижча від рівня плашки, методом прямого лазерного гравіювання Детальніше
Голубник Т. С.
Сеньківський В. М.
Модифікований спосіб формування спуску багатосторінкових видань Детальніше
Курка П. З.
Луцків М. М.
Модель автотипної тонопередачі короткої фарбодрукарської системи — растровий елемент квадратної форми Детальніше
Влах В. В.
Кузнецов В. О.
Регей І. І.
Модернізація механізму привода натискної плити у штанцювальному пресі Детальніше
Кукура В. В.
Місюра М. О.
Репета В. Б.
Контроль стабільності друкарського процесу на вузькорулонній УФ-флексографічній машині Детальніше
Пасєка М. С. Використання хмарних технологій для розробки програмних додатків Детальніше
Кудряшова А. В.
Сеньківський В. М.
Багатофакторний вибір альтернативних варіантів проектування видання на основі нечіткого відношення переваги Детальніше
Гавенко М. М.
Гілета І. В.
Сеньківський В. М.
Модель факторів впливу на процес проектування тактильної продукції Детальніше

СОЦІАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ

Зелінська Н. В. Підручник чи монографія: що вибере реформована вища школа? Детальніше
Огар Е. І. Медіаосвіченість видавців в епоху цифрових технологій: актуальні проблеми професійного вишколу Детальніше
Fiiаlка S. В. Greenwashing in communication with consumers on the Ukrainian market Детальніше
Благовірна Н. Б. Перевідкриття «Інформації брутто», або Реконфігурація всесвітнього «навчального плану» та ролі редактора луцьким видавничим середовищем Детальніше
Балюн О. О. Актуальні питання досліджень телевізійної аудиторії України Детальніше
Гиріна Т. С. Радіомовлення як фактор інкультурації україномовного населення в Польщі Детальніше
Хітрова Т. В. Медіатизація пам’яті в концепції соціокомунікаційного підходу Детальніше
Курбан О. В. Інформаційні кампанії у соціальних онлайн-мережах: типологія та класифікація Детальніше
Дутчак А. А. Основні критерії визначення динаміки розвитку онлайн-телеканалу Детальніше
Бойчук І. В.
Говера О. І.
Копистинська І. М.
Антикризова комунікація із громадськістю як шлях до соціально відповідального підприємства Детальніше
Стахів М. Р. Навчальні е-посібники для ВНЗ: поліфункціональний характер використання Детальніше
Піскозуб Л. Й. Структура рекламного контенту веб-сайтів Детальніше