Hret H. P.

Year Author(s) Title Number
2014 Hret H. P.
Hulenko A. V.
Товарна політика видавництва «Дух і літера» № 1–2 (65–66)
2013 Holub M. B.
Hret H. P.
Організація обслуговування покупців як складова культури роздрібної книжкової торгівлі № 1–2 (61–62)
2013 Hret H. P.
Paikova V. S.
Шляхи підвищення продуктивності праці персоналу книготорговельних підприємств № 3–4 (63–64)
2012 Hret H. P.
Minenko D. I.
Вплив комунікаційної політики на діяльність видавництва № 1 (57)
2012 Hret H. P.
Kuzminchuk O. O.
Стратегічне управління збутом видавництва (на прикладі інформаційно-аналітичної аґенції «Наш час») № 3 (59)
2012 Halenko M. Yu.
Hret H. P.
Інноваційна діяльність видавничо-поліграфічної галузі: суть і тенденції розвитку № 4 (60)
2011 Hret H. P. Комерційний ризик у діяльності книготорговельного підприємства № 2 (54)
2001 Hret H. P. Товарна політика книготорговельного підприємства в сучасних умовах (за матеріалами ТзОВ «Сучасник») № 37
1999 Hret H. P. Основні підходи до формування товарних фондів книготорговельних підприємств у ринкових умовах № 35
1994 Hret H. P.
Khreptovska O. R.
Шляхи доведення книжкової продукції товариства «Просвіта» до споживача у 1929–1939 рр. № 29
1993 Hret H. P. Проблеми класифікації поставок у книжковій торгівлі на сучасному етапі № 28
1990 Hret H. P. Поставка книжкових товарів в СРСР в роки непу і на початку 30-х років (історичний аспект) № 26
1989 Hret H. P. Удосконалення особливих умов поставки неперіодичних видань і договірних відносин між видавництвами та книготоргами № 25