2011 |
Судин А. Ю.
|
Формування читача як суб’єкта книжкового ринку: інтеграція зусиль |
№ 1 (53) |
2008 |
Судин А. Ю.
|
Неоплачувані прийоми реклами у книжковій справі |
№ 1 (47) |
2007 |
Судин А. Ю.
|
Сучасний книжковий ринок і деякі проблеми політики маркетингових комунікацій |
№ 1 (45) |
2006 |
Судин А. Ю.
|
Застосування методів пропаганди, паблік рілейшнз, промоції в книжковій справі засобами ЗМІ |
№ 44 |
1999 |
Судин А. Ю.
|
Пропаганда і реклама книги: спільне і відмінне |
№ 35 |
1997 |
Судин А. Ю.
|
Видавнича діяльність НТШ у діаспорі |
№ 32 |