ВИПУСК № 2 (80) / 2020

ТЕХНІЧНІ НАУКИ

Сеньківський В. М.
Піх І. В.
Литовченко О. В.
Стахів О. Р.
Мусійовська М. М.
Оптимізація моделі факторів проєктування корпоративного вебсайту онлайн-каталогу Детальніше
Кудряшова А. В. Формування нечітких логічних рівнянь проєктування післядрукарських процесів Детальніше
Луцків М. М.
Гунько Д. Т.
Моделювання нормованого растрового перетворення для елементів круглої форми Детальніше
Макаренко Г. М. Порівняння методів реалізації формувачів еквавівалентів перетворювачах кодів Детальніше
Дубневич М. М.
Голубник Т. С.
Занько Н. В.
Порівняння ефективності засобів балансу кольорів з програмного забезпечення фотокамери та RAW-конвертера Детальніше
Сідікі О. С. Моделювання і синтез тонопередачі для флексографічної друкарської системи четвертої розмірності Детальніше
Тупичак Л. Л.
Карнаухов В.
Гуцуляк О. М.
Дронь С.
Процак А.
Інформаційно-когнітивна структура тестування для визначення професійних характеристик персоналу однієї команди Детальніше
Коляно Я. Ю.
Сеньківський В. М.
Марчук О. Р.
Мельник К. І.
Чисельне порівняння нестаціонарного конвективного і кондуктивного нагрівання одношарових поліграфічних матеріалів Детальніше
Яніцкі П. Теоретичні і практичні дослідження обрізування книжкових блоків ексцентричним дисковим ножем Детальніше

СОЦІАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ

Приступенко Т. О. Право на інформацію в контексті європейських демократичних цінностей: український досвід Детальніше
Листвак Г. Б.
Олянишен О. В.
Функціонування етностереотипів у медіа (на прикладі образу поляків в українських новинах) Детальніше
Капраль І. І.
Кулинич М. М.
Михайлович О. П.
«Від твору до літератури, від літератури до твору»: редакторське опрацювання художнього твору Детальніше
Бондар О. В. Політика і літературна премія: автономія, адаптація чи альянс? Детальніше
Мизнікова Т. В. Рецензування в медіа як шлях промоції творів жіночого авторства Детальніше
Шендерівська Л. П.
Карпінська В. В.
Шумак З. А.
Актуальні види рекламування продукції видавництв (за результатами опитування молоді) Детальніше
Михайлович О. П.
Капраль І. І.
Кулинич М. М.
Особливості створення образів на основі термінологічної лексики у рекламних текстах Детальніше
Огар Е.
Стахів М.
Рекламна інформація в підручниках НУШ: дидактичний та юридичний аспекти Детальніше
Піскозуб Л. Й.
Коляно М. М.
Психологічне тестування як інструмент вивчення впливу інтернет-реклами на міленіалів (на матеріалах опитування студентської аудиторії) Детальніше
Щегельська Ю. П. Сучасна практика та перспективи інноваційного розвитку соціальних комунікацій в AR- та MR-просторі на основі новітнього імерсивного обладнання Детальніше
Кулинич М. М.
Михайлович О. П.
Капраль І. І.
Репрезентативні тренди в українському медіапросторі середини ХІХ ст. Детальніше
Огородник Т. М. Публікації Володимира Старосольського на сторінках щоденника «Діло» (20-30-ті рр. ХХ ст.) Детальніше